جستجو در علائم تجاری

جستجو در علائم تجاری

 

استعلام علامت تجاری :

 

(جستجو در علائم تجاری) با توجه به این مهم که نقش علامت تجاری در ایجاد تمایز میان محصولات یا خدمات یک شرکت از محصولات و خدمات سایر شرکت ها می باشد، بنابراین ضروری است پیش از ثبت علامت تجاری منتخب خود ابتدا در بانک اطلاعاتی علائم تجاری موجود در سایت اداره ثبت علائم تجاری ایران جستجوی برندهای ثبت شده را صورت دهید. با انجام این کار پیش از اقدام به ثبت، هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و هم از تقاضاهای تکراری در اداره ثبت پیشگیری می نمایید.

 

برای انجام جستجو در علائم تجاری ثبت شده در اداره ثبت علائم تجاری ایران اینجا را کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی لینک فوق، پنجره زیر باز می شود.

 

جستجو در علائم تجاری

جستجو در علائم تجاری

 

برای شروع جستجو، عبارت مورد نظر را که به عنوان علامت خود انتخاب نموده اید در فیلد موجود در روبروی عبارت “عنوان علامت” تایپ نمایید. با توجه به در دست نداشتن اطلاعاتی همچون: شماره اظهارنامه، شماره ثبت و … این فیلدها را خالی بگذارید. برای حصول نتیجه بهتر، تنها عنوان علامت را در باکس مشخص شده وارد نمایید و مابقی فیلدها را خالی بگذارید. سپس بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در صورت موجود بودن، نتیجه جستجو شامل علامتهای ثبت شده مربوط به همان کلمه/کلمات وارد شده خواهد بود.

 

بر طبق اظهار اداره مالکیت صنعتی، این غیررسمی و به منظور راهنمایی قبل از تقدیم اظهارنامه بوده و تصمیم نهایی توسط اداره ثبت علائم تجاری، با توجه به بانک اطلاعاتی این اداره و پس از بررسی های کارشناسی و ملاحظه سوابق اعتراضی و دادگاهی و تطبیق با قوانین و مقررات داخلی و مقررات کنوانسیون های بین المللی اتخاذ خواهد گردید.